WAAR HEEFT U RECHT OP?

Uw NOA-vakman geeft u graag inzicht in de Algemene Consumentenvoorwaarden die door NOA in samenspraak met de Vereniging Eigen Huis en de Consumentenbond zijn opgesteld. Hierin zijn de rechten van zowel de consument als het afbouwbedrijf vastgelegd. Zijn ze nog niet bijgesloten?
Vraag er gerust naar of download ze hier.

 

VAKWERK

Naast een perfect eindresultaat verstaan we onder vakwerk probleemoplossend en meedenkend vermogen. Zo vinden wij dat uw NOA-vakman (stucwerk, vloer & terrazzo en plafond & wandmontage) vooruit moet denken en rekening moet houden met de vaklieden die na hem aan de slag gaan. De NOA-vakman zet zich in om uw planning te realiseren en is sterk in het meedenken en adviseren. Een kwestie van verantwoordelijkheid nemen.

 

KLEINE LETTERTJES

NOA zet een streep door kleine lettertjes. Daar doen onze vakmensen namelijk niet aan. Als u afspraken maakt met een NOA-vakman dan weet u precies waar u aan toe bent. Heldere offertes en duidelijke afspraken. Dat is de NOA-Afbouwgarantie. In de Algemene consumentenvoorwaarden vindt u alle afspraken overzichtelijk bij elkaar.

 

GESCHILLEN

Mocht er onverhoopt toch iets misgaan, dan wilt u er natuurlijk zeker van zijn dat alles netjes wordt afgehandeld. Met de NOA-Afbouwgarantie bent u ook in dat geval het beste af. De Geschillencommissie behandelt elke situatie onpartijdig. En mocht uw afbouwer in gebreke blijven, dan staat NOA in beginsel borg voor de goede afhandeling. Daar kunt u op bouwen.

 

bron tekst: NOA website

Uw NOA-vakman maakt heldere afspraken met u. Hij heeft verstand van zaken en staat niet alleen zelf garant voor zijn werk, maar heeft ook de garantie van de NOA (Nederlandse Ondernemersvereniging voor Afbouwbedrijven) achter zich. En die kreeg hij niet zomaar.

Uw NOA-vakman moet voortdurend aan belangrijke kwaliteitsmaatstaven, gedragsregels en eisen voldoen. Alleen zo krijgt en behoudt hij de NOA-Afbouwgarantie.